Pagina's

zaterdag 8 februari 2014

Inspiratiebord februari - Vloeren


Een groot, leeg, wit bord. En plakken maar ! Lekker in tijdschriften bladeren, de mooiste plaatjes, quotes e.d. in een bepaald thema uitzoeken, heeeerlijk om te doen. En met masking tape haal je het er zo weer af voor een volgend inspiratiebord, genaamd maart. Maar eerst nog even over deze: 



Voor dit inspiratiebord ben ik een stapje verder gegaan, de vloeren. Een vloer is letterlijk de basis. De ondergrond voor de hele inrichting. Kies je voor een rustige vloer, of wil je liever een blikvanger? Hout, pvc, beton of tapijt? Zo veel prachtige mogelijkheden ! 
Daarom heb ik ze hier even samen bij elkaar op mijn bord gevoegd, met de afbeeldingen die mij het meest inspireren en hopelijk jullie ook.

Liefs Lieke

4 opmerkingen:

  1. Dat kan wel eens handig zijn om ideeen bij elkaar te zetten.
    Je bent op zoek naar een nieuwe vloer?
    Ja er is weel veel variatie.
    Succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om een groot bord te vullen, je kunt het dan rustig overdenken en daarna pas keuzes maken.
    Mooi gedaan.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd erg leuk! Met onze verbouwing heb ik ook een moodboard gemaakt. Ik wilde in eerste instantie graag weer een houten vloer. Uiteindelijk is het een pvc vloer geworden met houtlook! Erg blij mee!

    Fijne avond

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, dat geloof ik graag. Wij hebben er ook een in de keuken. Eigenlijk pvc maar met een grijs-bruine houtlook ! Leuk hé?

      Verwijderen