Pagina's

zondag 5 januari 2014

Inspiratiebord januari - Basiskleuren



Een groot, leeg, wit bord. En plakken maar ! Lekker in tijdschriften bladeren, de mooiste plaatjes, quotes e.d. in een bepaald thema uitzoeken, heeeerlijk om te doen. En met masking tape haal je het er zo weer af voor een volgend inspiratiebord, genaamd februari. Maar eerst nog even over deze: 


Voor het eerste inspiratiebord van dit blog, ben ik begonnen bij het begin. Een niet erg vol inspiratiebord, maar desalniettemin vol inspiratie. De basiskleuren voor aan de muur, het begin van de inrichting. Behang? Muurverf? Met of zonder structuur? Allemaal belangrijk om even goed over na te denken ! Daarom ga ik daar deze maand vol op in en wil ik jullie de vele mogelijkheden laten zien en wil ik jullie tips geven die zeker niet vergeten mogen worden.

Geïnspireerd en ook bezig? Mail me het resultaat !  

Liefs Lieke

1 opmerking: