Pagina's

woensdag 1 januari 2014

Happy New Year


Happy New Year! | Fellow Fellow
http://fellowfellow.com/happy-new-year/

Allereerst wil ik jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar wensen ! Ik hoop dat de mensen die bloggen, nog maar lang door mogen gaan met het delen van hun prachtige blogs ! Ook hoop ik zelf nog maar lang te mogen bloggen, wat ik morgen al 2 jaar doe, maar daarover morgen meer. 

Hiernaast kan ik jullie nu eindelijk vertellen, dat ik nu officieel ben begonnen met het blog WONEN & WONEN ! Ik zou het dan ook leuk vinden als jullie hier een kijkje op komen nemen. Natuurlijk ga ik ook gewoon door met het bloggen op True Colours !

Liefs Lieke

3 opmerkingen:

  1. Voor jou ook alle goeds voor 2014.
    Natuurlijk ga ik snel even kijken op je nieuwe blog, ben heel benieuwd.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een heel mooi 2014, vol gezondheid en geluk. Op je andere blog heb ik mij inmiddels aangemeld, ik ben benieuwd met welke mooie items je ons gaat verrassen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een heel gelukkig en creatief nieuwjaar! Ik ga een kijkje op wonen & wonen nemen!

    Fijne dag

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen