Pagina's

maandag 27 januari 2014

Bloggen, verven, leren, bloggen



De titel zegt het al. Tijd te weinig. Het is moeilijker dan ik dacht, twee blogs bijhouden, hard voor school bezig en daarnaast nog tijd overhouden voor jezelf. Om dingen te maken, verven, en noem maar op. 

Wel had ik laatst even lekker de tijd om deze kast op te verven. Nouja, even lekker de tijd. Verdeeld over een maand ben ik er ongeveer elk weekend en eventjes tijd dat ik had mee bezig geweest. Want wat een klus, een hele kast verven. Maar ik moet zeggen, het was geweldig om te doen, en het resultaat mag er volgensmij wezen. 




Ik wens jullie een fijne week !

Liefs Lieke



7 opmerkingen:

  1. Het verven is misschien een welkome afwisseling tussen het leren en het bloggen. Twee blogs bijhouden lijkt mij ook veel, je moet dan dubbel op telkens zorgen voor onderwerpen en foto's. Maar de kast is mooi geworden hoor!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker om zo je tijd te verdelen ook al moet het studeren niet in de knoei komen.
    Je kast is in ieder geval een mooie klus geweest die ook nog eens goed uitgepakt is,
    Succes met alles wat je te wachten staat.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kast is erg mooi geworden Lieke! Lijkt me ook pittig om twee blogs bij te houden..ik heb op mijn blog nog even een verwijzing naar de jouwe gemaakt ;)

    Fijne avond

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt eer van je werk want je kast is super mooi geworden!

      Verwijderen
  4. MOOI IS JE KAST GEWORDEN.
    PLAATJE HOOR!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom van Pietrik en het ziet er schitterend uit jouw blog, dus ik ga je volgen omdat ik al dit moois niet wil missen....fijne week en lieve groet Marjon (MJ-House)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uit ervaring weet ik dat zo'n kast verven een hels karwei is... des te fijner als het resultaat helemaal naar je zin is!
    En zorg goed voor jezelf tijdens alle drukte hoor... me-time is heel belangrijk (al is bloggen natuurlijk een heerlijke me-time hihi)

    BeantwoordenVerwijderen