Pagina's

dinsdag 10 december 2013

WONEN & WONEN



Al een tijdje heb ik het idee om, naast True Colours, een ander blog te starten. Een blog met vooral veel tips en inspiratie. Na een tijdje nadenken over het idee, een naam bedenken en nog veel meer heb ik besloten het te gaan doen. WONEN & WONEN, dat is wat het geworden is. Nu ben ik al een paar maand bezig met het ontwerpen, ideeën bedenken en dergelijken om het blog goed vorm te geven voordat ik begin met het plaatsen van posts. 

Vanaf 1 januari zal ik op WONEN & WONEN gaan bloggen, elke week posts met vooral veel inspiratie. En tips, ook erg belangrijk bij het inspireren. Maar ondanks het starten van een nieuw blog, ga ik natuurlijk gewoon door met het posten op True Colours. Ik blijf jullie showen wat ik opknap, maak en de rest ! 

Ik hoop dat jullie straks ook een kijkje komen nemen !

Liefs Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen