Pagina's

zondag 20 oktober 2013

Une semaine à Paris










 Afgelopen week een weekje naar Parijs geweest. Veel bezocht, gereisd en natuurlijk gewinkeld. Ondanks dat we er met school heen gingen en natuurlijk een aantal verplichtte opdrachten moesten doen, was het een heel leuk weekje weg. De foto's zijn helaas niet van goede kwaliteit omdat ik jammer genoeg mijn fotocamera niet mee kon nemen en de foto's dus met mobiel zijn gemaakt... 

Nu lekker een weekje vakantie, waarin ik ondanks het werken, leren en verslagen maken lekker van ga genieten ! Ik hoop jullie ook.

Liefs Lieke




2 opmerkingen:

  1. Parijs is een geweldige stad, ik kom er zo graag (maar ook veel te weinig ;-)). Leuk dat je zo genoten hebt. Nu lekker genieten van de vakantie.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het mooie foto's! Leuk dat je dat met school kon doen. Fijne vakantie

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen