Pagina's

maandag 7 oktober 2013

Oud goud



Soms kun je zo blij worden van oude afbeeldingen. Dat had ik toen ik laatst een hele stapel oude tijdschriften doorbladerde. De eerste twee afbeeldingen komen uit de vtwonen van april 2010, de 3e en de 4e komen uit de Ariadne at Home van augustus 2011 en de laatste komt uit de 101 woonideeën van april 2010.

De eerste twee hebben geven een erg fijne losse uitstraling die eigenlijk iedereen in zijn/haar interieur moet toepassen, terwijl de 2e en 3e zo lekker strak en Scandinavisch zijn. De blauwe stoeltjes vind ik trouwens ook geweldig! De laatste foto is een foto uit een prachtige reportage, die zeker gezien mag worden!

Hoop dat ik jou ook heb moge inspireren.
Liefs Lieke

P.s. Na deze post komt de 100e post alweer, deze mag je zeker niet missen ! 





2 opmerkingen:

  1. Nog steeds leuk die plaatjes! En nog best actueel...wonen doe je immers in je eigen stijl...en het blijft leuk! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige plaatjes! Ik vind vooral foto 3 en 4 erg mooi!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen