Pagina's

vrijdag 11 oktober 2013

100e blogpost



True Colours

De 100e post alweer, wat gaat dit snel. Pas 1,5 jaar geleden begon ik met bloggen. Aan het begin was het nog best spannend, zouden er wel mensen zijn die mijn blog zouden lezen? Maar dat viel al snel mee, mensen begonnen mijn posts te lezen en reageerden erop. Dit alles maakte het bloggen nog vele malen leuker.

Na al dit bloggen over mijn passie interieur, is het misschien tijd om eens iets over mij zelf te vertellen.
Ik ben Lieke . Ik ben met dit blog begonnen toen ik 14 jaar was, inmiddels ben ik alweer 16. Ik zit in het 5e jaar van havo, het examenjaar. Een druk jaar met veel leerwerk, waardoor het bloggen dit jaar op een iets lager pitje komt te staan. Maar ondanks dit probeer ik nog wel gewoon elk weekend een post te plaatsen. 

Na mijn havo wil ik graag een opleiding doen tot interieurarchitect/stylist (iemand nog tips?). Waardoor ik van mijn hobby mijn beroep wil maken. En aan de slag wil gaan met het inrichten en ontwerpen van interieurs. Maar dit is nog een lange weg te gaan.

Op mijn blog wil ik jullie inspireren door meubels, accessoires, interieurs en DIY te laten zien. Het klinkt raar, een 16 jarig 'meisje' dat jullie wil inspireren maar ik vind het geweldig om mee bezig te zijn. De inspiratie hiervoor haal ik mede van andere blogs, Pinterest en woonbladen. 

Ik hoop hier nog erg lang mee door te kunnen gaan, en van mijn droom werkelijkheid te maken ! 

Liefs Lieke


5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je 100e post, Lieke! Wat leuk om de vrouw achter de blog een beetje te leren kennen. Dit jaar dus je examens, spannend! Super dat je interieurarchitect wilt worden, gaat vast helemaal goed komen. Om anderen te inspireren maakt het niet uit hoe oud je bent ;) Fijn weekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zo'n jonge blogger op woongebied. Ooit heb ik eens geïnformeerd bij Ariadne at Home over het stylistenvak, en ik kreeg als antwoord dat de meeste stylisten die voor Ariadne at Home werkten hun opleiding hadden gedaan bij academie Artemis in Amsterdam. Dit is al wel heel wat jaren geleden, hoor. Maar misschien kan je eens kijken op de site.
    Heel veel succes en een gezellig weekend, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je 100e post, Lieke. Ik heb mij eerlijk gezegd nooit gerealiseerd dat je zo'n jonge blogster bent. Mijn jongste dochter wordt over een paar weken ook 16 ;-).

    Volg je hart en je dromen, dan komt het vast goed!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Lieke! Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Gefeliciteerd met je 100e post, leuk! En super leuk dat je stylist wilt worden. Artemis in Amsterdam staat nog steeds goed aangeschreven. Ik ga je in de gaten houden:).
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We wont acquire a actual biter amount Spartagen xt of activity in adjustment to appraise your absolute blog posts about Concerning book apparent it too seeing that autonomous in for the or atom rss feeds. I shall be aback a few months. acclaim for any accomplished web page.I guess you have made some really interesting points. For more ==== >>>>>> http://www.healthcaresups.com/spartagen-xt-exposed/

    BeantwoordenVerwijderen